Måndag

Idag började dagen med ett besök på min före detta arbetsplats där vi (jag och en klasskompis) intervjuade några kollegor till mig som vi ska ha till en redovisning. Gick bra och sen åkte vi till skolan och mötte upp andra halvan av gruppen.
Fixade ihop det vi skrivit ner och planerade inför redovisningen. Gick snabbare än vad jag trodde så efter det hann jag hem och plugga en stund innan pappa kom till mig.

Anledningen till det var att när jag skulle skruva på benen igår till bordet så orkade jag inte "ända fram" så att piggarna när man skulle lägga skivan under bordet stod åt rätt håll. Behövde ju som sagt en stark pojke och snäll som min far är kom han förbi och fixade det åt mig. Åh det blev så fint, är riktigt nöjd med bordet. Vill så gärna visa bild, får ta och styra upp det här med kamera.
Nu fattas bara en matta och en ny fotölj som jag vill ha :) Önska kostar ingenting....

Åkte sedan med pappa till Farsta, köpte lite bra-ha-saker i centrum och fick sedan världens godaste köttfärssås med spaghetti till middag hos päronen. En lyckad måndag med andra ord!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag älskar att intervjua folk :D

2008-09-22 @ 23:07:32
URL: http://sofie1994.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0