Känner mig så duktig

Ledig idag som sagt och eftermiddagen har spenderats med lite tvätt och en massa litteraturläsning. Känner mig riktigt duktig som har läst så pass mycket som jag gjort. Förutom den förra kursen så har de andra inte haft så intressant kurslitteratur vilket resulterar i dålig läsning. Hur kul är det att läsa nåt som ändå inte går in i huvudet?! Nej precis, skittråkigt.

Nu tycker jag att det t.o.m kan vara roligt att läsa vår kurslitteratur. Lite överdrivet med kul kanske men väldigt intressant i alla fall. I och med att jag har varit så duktig så kan ju nu välförtjänt njuta av tisdagskvällen framför tv:n.

Nu blir det Top model för hela slanten. Den 10:e säsongen har precis börjat.
Bye bye for now


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0