Inga känslor för barnen

Sitter nu och tittar på Outsiders som idag handlar om mitt favoritämne: Barn!
Har precis börjat kolla och nu är det en kvinna som säger sig älska att vara gravid och är därför surrogatmamma.
Hon har fött 7 barn men har inga egna. Hon säger själv att poängen för henne är att känna barnet växa i henne men att hon är helt ointresserad av barnet själv.
Tycker detta är väldigt intressant då jag själv älskar barn och inte kan förstå hur man inte kan få några känslor för barnet. Trots att hon själv inte vill ha barn så undrar jag hur det är möjligt att inte få några känslor för ett barn som hon bär på i 9 månader. Obegrepligt tycker jag, vad tycker ni?

Jag har inte själv varit gravid men längtar som sagt ihjäl mig till den dagen jag blir det. Hoppas hoppas bara att jag kan bli det, man vet ju aldrig. Fast ett liv utan barn är inte tänkbart för mig så om jag av någon anledning inte skulle kunna få biologiska barn så skulle jag adoptera.

Ojdå, nu hoppade jag lite där men men, nu ska jag titta vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0