I just can´t get enough :)



Antar att de flesta av er redan sett denna men nu när det är Idol och allt kom jag att tänka på denna. Jag får helt enkelt inte nog av människor som gör bort sig på detta sätt...moahahaha.
Tjejen är från Bulgarien och försöker sjunga Mariah Carey´s "Without you".

Såg ett till inslag om vad Mariah hade för kommentar om henne och själv hade jag ju garvat ihjäl mig om jag sett nån försöka sjunga min låt på detta sätt men hon sa lugnt och fint att det var modigt av henne att gå och sjunga i ett sånt program.
Visserligen håller jag ju med henne, cred till de som vågar, men jösses, borde man inte spela in sig själv först och höra hur man låter?haha

Snart lär vi säkert få se fler personer som har försökt sig på helt fel bransch.
Idol, nu på 4:an!

Kommentarer
Postat av: Malin

Galet bra på engelska, jag har fått en konkurrent.

2008-09-12 @ 15:10:58
URL: http://malinoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0