Flytt med Camilla

Muntliga examinationen gick bra, tror jag iaf men självklart var det inte upplagt som läraren hade sagt från början. Typiskt henne. Aja, hon verkar inte ha alla hästar hemma eller hur man säger :)

Nu är jag iaf hemma och tänker inte plugga nåt mer idag för jag har huvudvärk och då är det lite svårt att koncentrera sig.
Sen kan man behöva en "ledig" dag ibland också. Det dumma är bara att man alltid har nåt i bakhuvudet som man vet att man måste göra, usch.

Senare idag ska jag hjälpa Camilla att flytta. Hon och hennes pojkvän ska flytta ihop och fick nycklarna igår så idag lånar jag bilen av pappa och mamma å så börjar vi köra över saker. Hörde av min mamma som hade träffat Camillas mamma att det var ganska mycket kartonger och påsar överallt så hon blir nog glad om vi tar bort lite! =)
Ska bli så kul att se lägenheten också..skojig eftermiddag/kväll med andra ord.


Vi för 5 år sedan, alltså 17 år och försöker spela tuffa inför webkameran ;) haha
Sådär håller vi inte på längre, för nu är vi vuxna och tråkiga istället :P hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0