Bondens marknad och städning

Det är vad som står på mitt schema idag, och sen träffa Camilla.
Är uppe väldigt tidigt för att vara lördag men igår var ju en lugn kväll och då orkar kroppen hoppa upp vid 9.
Anledningen är väl egentligen inte därför utan för att jag ska in till bondens marknad med mamma om ett tag. Roligare/skönare att gå där när det inte är alltför mycket folk. Vi får väl se vad jag kan komma hem med för nåt.

Ska be mamma ta med sig deras kamera. Mm just det, skitkonstigt som jag inte har sagt. På midsommar i år gick deras kamera sönder när jag lånade den såklart. Förra veckan skulle pappa slänga den men tänkte att han ändå skulle prova en sista gång och vad händer- kameran funkar alldeles utmärkt. Wierd tycker jag med tanke på att så fort man satte i batteriet så åkte linsen ut-in-ut-in tills man tog ut batteriet igen.

Hursomhelst...lägenheten är väldigt smutsig och jag har dåligt samvete att jag inte har städat på länge så det tänkte jag också försöka göra idag. Iaf dammsuga och damma lite. Känner väl inte jättemycket för det men med gamla Robynlåtar på högsta volym ska det nog gå bättre :)


Till Robyns låtar blir städningen mycket lättare :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Robyns nya album är väldigt bra :)

2008-09-06 @ 11:49:09
URL: http://sofiabystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0