Åh så fint

Filmen var helt underbar, finns inga ord. Ni bara måste se Patrik 1,5, så himla fin. Jag får nu lust att adoptera en 15- årig ligist,haha..kanske lite tidigt för det dock ;)
Jag fick tårar i ögonen flera gånger men mest var det skratt på biografen :) Efteråt applåderade alla så detta är verkligen en sevärd film för er som kanske tvekar lite.

Gå och se den redan imorgon!


Gustav Skarsgård är en av skådespelarna i filmen.

Nu ska jag gosa ner mig i soffan, läsa bloggar och kolla tv. Mys!

Kommentarer
Postat av: Kikki

JAG VILL SE DEN!!!!



Har längtat ända sen jag såg trailern i somras, jag SKA se den :)

2008-09-13 @ 23:01:53
URL: http://minbubba.blogspot.com
Postat av: Kikki

Jag vet inte om Niklas vågar direkt, har börjat haft lite känningar nu idag och imorrn ska han ner till GBG på fotboll så han börjar bli lite nervös att han ska missa matchen :P

Men nån gång ska jag se den!



Ja mina ögon är ingen hit direkt, men förhoppningsvis går det över snart :)

2008-09-14 @ 12:35:14
URL: http://minbubba.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0