Satans förkylning

Gud, att det aldrig går över. Nässprayen får jag inte använda längre och vill inte göra det heller då det inte är så bra att överanvända sånt. Näsan är täppt eller så rinner den, trevligt jag vet men jag är så trött på det här nu.
Samma visa varje höst men vad sjutton ska man göra för att få bort det då?
Pappa insisterar på att jag ska använda mig av en så kallad nässköljare (som pappas kompis gjort, Krutis nässköljare heter dem) som tydligen ska ta bort "allt". Men det tycker jag ser alldeles för äckligt ut och vill därför inte använda den. Usch!

Idag har dagis planeringsdag men jag ska dit vid kvart över två för att lyssna när man handledare pratar om några saker. Efter det ska jag möta upp Camilla på hennes jobb och kanske gå en sväng med henne i Farsta C.
Är så shoppingsugen nuförtiden, kan det ha att göra med alla bloggar jag läser?! Hmm..

Har ni provat nässköljare någon gång?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0