Pyssel

Sitter och pysslar med mina naglar..gör fransk manikyr. Riktigt kul att hålla på ibland. Fast det här pillriga är nog inte min grej riktigt, eller det var inte det iaf. Har nog inte tillräckligt med tålamod för sånt.
Kollar på S.O.S Gute också..halvbra men finns inget bättre. Usch känner att jag bara pratar strunt idag så nu struntar jag i det här.
Mer bloggande imorgon istället!


Inte världens längsta kanske men tänk på att jag faktiskt bet på mina naglar förut så jag tycker jag är duktig :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag har faktiskt också pysslat lite med naglarna ikväll dem har gått från röda till rosa:)

2008-10-30 @ 23:42:01
URL: http://lisasvirrigatankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0