Mi hermana

Skola idag från 9-16. Somnade tidigt igår så det var skönt att vakna utvilad..hade nog däremot kunnat sova ännu längre.
Tråkigt väder idag, varför ska det vara så grått för? Då kan lika gärna snön komma tycker jag. Vi får väl se om det blir något av den varan i år. Förra årets vinter var det ju som höst hela tiden. Klagade inte då men lite snö är ju alltid fint.

Nu babblar jag bara..tänkte visa er ett kort på min syster uppe i Katedralen i Valencia.

Jag som tagit fotot. Tycker den är väldigt fin. Nu kan ju inte jag så mkt om foto men jag är nöjd iaf :)
Ser ite kul ut med mammas arm också då det ser ut som om att det är Anna som pekar,haha.

Jaha, nu måste jag snart springa till t-banan så jag får väl sluta nu helt enkelt.
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0