I work all night, I work all day, to pay the bills I have to pay

Jag får dock inga pengar på praktiken,hehe. Är helt slut på kvällarna nu..inte van att jobba hela dagarna. När vi annars "går i skolan" så är man ju ledig lite då och då och har oftast bara en lektion på tre timmar annars. Barn kräver ju stor uppmärksamhet som sagt och då blir man trött. Idag var det lite småkaos, vette tusan varför det blev så men det slutade med att jag och en till praktikant var ensamma ute på gården med alla barn. Hallå, vart tog personalen vägen?
Jag struntar väl i och för sig i det för det klart jag tar ansvar över barnen men egentligen får vi inte lämnas själva då vi inte har ansvaret ifall något händer. Jaja strunt samma, det blir en ny dag imorgon!

Har fortfarande ont i munnen och imorgonbitti får min tandläkare ett samtal, akut samtal. Måste få ordning på det här, inge bra att gå runt och ha ont jue.
Snart blir det Vänner och lite clementiner om jag får ner dem. Får väl göra små bitar som till ungarna,haha.
kram på er


Jag saknar min syster, men snart ses vi. Närmare bestämt om 8 dagar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0