I´m gonna love you forever

Igår var jag barnvakt åt sötnosen E. Båda mina kusiner med familjer bor i samma hus vilket innebär att det ofta blir fler barn att ha hand om. Inte mig emot då jag älskar dessa tre små killar något oerhört.
De lyssnar på mig vilket innebär att det aldrig behöver bli jobbigare än vad man gör det.
Här är lite bilder från gårdagen iaf:

Att sitta och göra fart själv var svårt men till slut lärde jag honom att stå och gunga. Gud så stolt han var när han fick in snitsen!

Tog lite bilder vid en lekplats. Han har blivit så stor, tiden går alldeles för fort ibland.

Pojkarna bus A & L kom upp till oss en stund. Här är de helt inne i Lotta på bråkmakargatan.

Blir väldigt mycket bilder. Men visst är det roligare än inlägg med bara text? Har lånat mammas och pappas kamera som uppstod från de döda för ett tag sen så därför kommer det äntligen in fler bilder på bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0