Grattis mamma!

Idag fyller min fina mamma år. Stort grattis! Har varit och firat henne ikväll. Åt världens godaste kycklingrätt som pappa gör och sen glass med varm hjortronsylt på till efterrätt. Nu har jag precis kommit hem och sitter och kolla på Greys Anatomy. En kille har lagt sig i cement och sitter alltså fast i det nu. Smart! Tur att det inte är på riktigt,hihi.



























Löparstrumpor och en fin sjal + en ros, fick mamma av mig i present och hon blev så nöjd så :) Har länge letat efter en sjal till mig själv och denna var ju fin tyckte jag men eftersom jag tycker om min mamma så mycket så fick hon den och så får jag ge mig ut på jakt efter en till mig!

Kommentarer
Postat av: josefin

SV:hej! Jo jag har haft väldigt mycket att göra den här veckan, både i skolan och hemma, så har inte riktigt hunnit gjort färdigt budskapsarmbandet, men det med little sister är klart! Hoppas att du förstår detta, måste ju typ prioritera skolan först :/

men dina saker kmr nog vara färdiga hyfsat snart!

Kram!

2008-10-08 @ 22:41:10
URL: http://pearlsforgirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0