Förbannade j*vla tand

Ont som attan gör det, i munnen alltså. Verkar vara visdomstanden då jag tycker mig skymta något längst där bak. Sitter här och försöker trycka i mig lite gröt då det är det enda jag kan äta hemma som jag slipper tugga. Efter måltiderna gör det som mest ont.
Idag är det broccolisoppa till lunch och det är väl iofs bra för munnen men jag tycker ju inte om broccoli. Får väl sitta och äta smörgåsar i minibitar.
Nu kanske ni undrar varför jag inte bara går till tandläkaren?

Jo, asså det ska (läs: måste) jag men nu är det ju så att tandläkaren "skrämmer" mig lite. Hatar det rent ut sagt, får man göra det även fast man är 22 år? Mm, det gör jag iaf, men jag ska ta mig i kragen och ringa honom idag...det måste jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0