Utmanad

Jag har blivit utmanad av Kikki :)

De regler som gäller är:

Länka till den person som har utmanat dig och glöm inte att lägga in dessa regler i inlägget. Berätta sju saker om dig själv, både alldagliga och oväntade.
Utmana sju personer i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till deras sidor.
Låt dessa personer få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar på deras bloggar.

Sju sanningar:

1. Jag älskar barn!
2. Jag kan nudda näsan med min tunga.
3. Jag har blivit väckt av en skenande elefanthjord
4. Jag är galen i choklad.
5. Jag har piercing i naveln.
6. Jag är mörkrädd.
7. Jag gör dumma val när det kommer till killar.

Jag utmanar dessa sju personer:
Lisa
Malin
Anna
Emma
Julia
Mikaela
Caroline

Hoppas att ni antar utmaningen!
Alla ni andra som vill anta utmaningen får såklart också göra det. Skicka gärna en länk om ni gör det. Kul att läsa sen!

Kommentarer
Postat av: mikkaelo

sv; va kul! :D Håller på att gör ett inlägg nu ;D

2008-11-06 @ 21:26:16
URL: http://mikkaelo.blogg.se/
Postat av: a n n a

jag åker till barcelona istället för o skriva..hopas du inte tar illa upp;) Hur går det med dina nya vän "greatstuff"? HIhi, puss!

2008-11-06 @ 21:50:24
URL: http://annaoting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0