Torsdag

Skoldagen var seg som attan. Mattedrama på morgonen med världens skönaste Rutger.
Efter det var det matteverkstad och där tog min energi slut. Var mycket roligare att sitta och prata med klasskompisarna istället. Eller vad säger du Karima? ;) Om du nu ser det här det vill säga! :)

När jag kom hem vid fem gjorde jag en stor köttfärssås så nu har jag mat så det räcker och blir över i frysen. Känns himla bra då jag har ca 200 kronor kvar på kontot. Bra jobbat Elin!

Tänkte att jag skulle plugga ikväll också men känner mig helt slut nu. Tina fick problem med bilen så hon dyker tyvärr inte upp ikväll så jag får roa mig på egen hand (som vanligt)haha. Kanske skulle skaffa en kanin trots allt...lite mys med sällskap även om det inte är någon som svarar en, haha. Vi får se, efter nyår blir det isåfall.


Vem blir inte lite kär i den här sötnosen?!

Kommentarer
Postat av: karima

haha jo jag håller med och det var ju mycket mer lärorikt (eller nåt sånt) hehe



Och det är klart jag läser din blogg nu...en chans att spionera på dig vill man ju inte missa!!!! ;D



kram

2008-11-14 @ 16:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0