Tid för mig själv

Ibland måste man bara få släppa allting och just det har jag gjort ett par timmar nu på eftermiddagen.
Gick super i skolan. Tack vare att jag i princip gjort arbetet innan så det var skönt.
När jag kom till Bandhagen gick jag in på Ica och köpte mig lite godsaker. Gick sedan och hyrde film, se vilken nedan.
Efter filmen hade jag tänkt att läsa kurslitteratur men jag var så trött jag somnade och sov en halvtimme innan jag kämpade mig upp. Vet inte varför jag är så trött idag men kände att jag lika gärna kunde sova en stund.

Nu står The Hills på schemat, gamla avsnitt och sedan blir det middag.
Känner inte ni också ibland att ni bara vill ha lite tid för er själva? Jag har hur mycket tid som helst för mig själv egentligen då jag bor själv men oftast finns det plugg eller något annat som malar bak i hjärnan. Idag kände jag att jag bara var tvungen att släppa taget om allt och nu efteråt känns det jättebra.
Efter det, då får jag nog ta tag i läsningen.


Helt okej film men tyckte att ettan var bättre men så är det väl med de flesta filmer.
Gillar filmer med lyckligt slut iaf och det behövdes idag!

Kommentarer
Postat av: Kikki

Du har blivit utmanad i min blogg, hoppas att du vill anta utmaningen! :)



2008-11-06 @ 18:20:59
URL: http://minbubba.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0