Söndag

Godmorgon, eller godmiddag kanske. Nu har jag varit duktig och precis avslutat mitt arbete som ska in imorgon. Känns riktigt bra att vara klar faktiskt. Eller njaa, ett gensvar återstår att skriva men det är på en kompis arbete vilket görs i eftermiddag.
Nu tittar jag lite på Idol reprisen medan jag dricker jordgubbste. Har tagit det väldigt lugnt nu på söndagsmorgonen. Blev nedringd flera gånger i natt av två personer men var alldeles för slut för att prata. Kom hem vid halv 12 tiden igårkväll efter barnvaktandet och däckade genast i sängen. Nu ska jag snart ta en tripp in till stan för att lämna tillbaka en bok på akademibokhandel (det har bara gått tre dagar = öppet köp).

Pengarna kommer snart rulla in på kontot, tisdag, och då blir det en sväng till Ikea för lite julpyntsshoppande.
Snön ligger kvar än och jag hoppas på att det kommer mer. Hur mysigt är det inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0