Pulkaåkning i Humlegården

Har just kommit hem från L & A. Ni kanske tycker det är fånigt att jag inte skriver deras namn men tycker att det räcker med bilder på dem. Är väldigt noga med att märka bilderna som jag har på de också för det finns så sjuka människor.
Oj, där kom jag visst in på ett annat spår.

Hursomhelst, jag hämtade de vid halv fyra och då gick vi en liten promenad till humlan där vi lånade hjälmar och pulkor. Var riktigt skoj och trots trötthet så tyckte jag faktiskt att det var ganska roligt trots allt,haha.. för jag har mitt glada barnasinne kvar... Efter humlan gick vi hem till dem och då hade Maria lagat en god kycklinggryta så det var trevligt att bli bjuden på middag, slapp jag hitta på något själv. Något jag tycker om när man blir bortbjuden är att man oftast får mat man inte själv brukar laga.



Okej, mobbas inte, vet att jag ser lite halvknäpp ut. A är ju söt iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0