Pluggdag

Orkade inte blogga nåt mer igår, eller ja egentligen glömde jag bort det!
Är ledig från skolan två dagar nu men imorgon ska jag jobba så idag får det bli pluggdag.
Har kopiöst mycket att läsa nu så det är väl bara att sätta igång antar jag. Är däremot väldigt sugen på att åka och simma men jag får väl se om jag hinner med det också!


Såhär ser jag ut idag. Gammalt kort men varför ta ett nytt när jag ser likadan ut,haha.
Tråkigt kanske ni tycker alla modegalna människor där ute men åh så skönt tycker jag!

Kommentarer
Postat av: Fotograf Emelie Ohlsson

Mysig kofta! Har letat efter något liknande länge :/

2008-11-04 @ 18:59:07
URL: http://emelieohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0