Paket i brevlådan

Fick en trevlig överraskning när jag kom hem idag. Det låg nämligen ett paket i brevlådan :)
I paketet låg två par fina armband som jag har beställt från den här tjejen.

Och så här ser de ut:

Ett svart band med hjärtberlock där det står little sister.
Ett brunt band med en berlock där det står Believe.

Tycker om de jättemycket så de blir nog invigna redan imorgon.
Imorgon väntar skolan igen, föreläsning i tre timmar och sen råplugg här hemma eftersom jag jobbat de senaste två dagarna, katjing katjing.
Blir nog bra det, hoppas bara på bra pluggflyt imorgon.

Kommentarer
Postat av: emma

Det går på TV4Fakta. 21.00

Handlar om förlossningar i riskzonen, hur intressant som helst. Kollade på det konstant när jag var gravid (konstigt nog) :S

2008-11-19 @ 20:45:45
URL: http://litenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0