Mysse min bysse

Nu är jag hemma. Har varit i Farsta en sväng. Fixade ett kort till Birgittas 50-års fest på lördag. Hon ville ha ett kort på alla som kommer så nu är det fixat, ska bara sätta in det i en ram också!
Under tiden som kortet framkallades (en timma) satte jag mig på soff-fiket som vi kallar det och pluggade. Duktigt värre! Gick faktiskt ganska bra..kanske ska köra på det i fortsättningen när jag inte kan koncentrera mig hemma.

Idag till middag ska jag göra hemmagjorda hamburgare..ska bli sjukt gott!

Köpte ju en mössa för ett tag sen från Halens och såhär ser jag ut i den om ni vill se:

Vet inte riktigt vart jag kollar någonstans men visst är den fin mössan? Gillar stora och gosiga mössor. Vantar har jag till men jag måste ju ha en halsduk också. Får gå ut på skattjakt någon dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0