Kliar i fingrarna...

...av shoppingsug. Vet inte vart det kom ifrån, kanske när jag slutade gå ut på krogen så mycket. Ville väl ha något annat att bränna pengarna på, inte vet jag. Men gud så shoppingsugen jag är hela tiden. Dock har jag lite vett i skallen och köper inte saker som jag inte har råd med. För tillfället gapar mitt konto efter pengar vilket resulterar i noll shopping.
Tråkigt som attan men snart är pengarna här igen och så även december.

Vill verkligen få lite julmys här hemma trots att det bara är jag som bor här, eller vadå trots, man kan väl ha det julmysigt iaf?
Ja det klart man kan. Så när december närmar sig alltmer blir det att gå ut och leta efter små tomtar, ljus med nedräkning osv. Hoppas verkligen på snö i år också. Tråkigt att det är snålt på det i vår del av landet bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0