Julshopping

Nu har jag kommit hem från Ikea. Jag, Camilla och hennes mamma tog "min" bil och åkte ut dit. Var alldeles exalterade över att få shoppa igen men när julutbudet var tråkigt blev vi besvikna. Jag som trodde att Ikea skulle ha massor av julkulor, stjärnor osv. I år ska jag nämligen ha en julgran, inte riktig dock men bättre än inget. Känner att jag vill göra det lite julmysigt här hemma i år.
Förra julen bodde jag i Skärmarbrink i en etta som jag hyrde i andra hand och då vart det inte så mycket julstämningen men nu när jag har en lägenhet som jag vet att jag kommer bo länge i och som jag stormtrivs i vill jag verkligen få den här julkänslan även här hemma.

Orkade inte ta foto och sånt på det jag shoppat nu men det kan ni få se någon annan dag :)
Nu ska jag kolla lite tv och varva ner innan jag lägger mig i sängen. Det är ju en dag imorgon också!

Kommentarer
Postat av: Martina

ok,

jag är dunder förkyld å steph har vattkoppor så d e sådär men förutom alla sjukdommar så e d bra med oss:)

aa tiden går fort !



bor du kvar i farsta?



kram

2008-11-25 @ 22:51:16
URL: http://tiiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0