Genomskådat oss studenter

Nej nu har jag lagt plugget på hyllan för idag. Inge bra att skriva när man inte är pigg i huvudet, då blir det bara strunt ändå. Nu har jag iofs bara en uppgift kvar så den tar jag imorgon istället!
Tvungen att köpa en bok idag också så det var tur att jag hade tillgodokvitto (eftersom att jag är pank nu).
Akademibokhandeln har genomskådat oss studenter..förut var det 3 veckors öppet köp på alla böcker men nu har kurslitteraturböckerna bara 3 dagars öppetköp.
Jag gjorde som förut att jag köpte och sen lämnade tillbaka men nu har de som sagt genomskådat oss alla som gjort så..attans.

Däremot är jag ju inte dum, utan lämnar såklart denna bok jag köpte idag på tillgodokvitto så får jag kontanter istället.
Man får inte vara dum,haha. Undrar när de kommer börja undra vad man håller på med?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0