Festen

Ja okej, nu kan jag väl berätta lite om gårdagen. Kom dit vid tio i sju. I början fick jag, Camilla och Jossi agera värdinnor (sorry Jossi för värdinna) och hjälpa till med att värma pajer i ugnen. Tog fruktansvärt lång tid men tillslut hade alla gäster fått mat i magen.
I början, som det brukar vara på "vuxenfester", var alla lugna och pratade lugnt med varandra. Detta förändrades dock senare under kvällen när vi drog bort borden så att golvet förvandlades till ett dansgolv. Det var drag vill jag lova.
Skitkul hade vi och många kort togs under kvällen. Födelsedagsbarnen hade i all hast glömt att ta med sig kamera så jag tog extra många så att de kan få dem sen.

Vi drack massa vodka redbull, dansade och flirtade med bartendern tills stället stängde vid 1. Då drog vi vidare till Eken vid slussen och partade vidare. Sjukt roligt att festa med äldre ibland. De kan ju bli lite halvgalna :)


Födelsedagsbarnen Jakob och Fredrik

Jakob och Camilla

Jossi och Camilla

Syskonen. Så härlig bild :)

Partytjejerna. Ännu en bild man blir glad av att se!

Camilla och jag försöker posa för kameran men ser mest ut som om att jag gömmer mig bakom Camilla :) haha

Nu får det räcka för den här gången. Mer bilder får ni se någon annan dag.
Men visst är det kul med lite bilder i bloggen nu?

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Svar: Att du knappt vågar titta på bilderna är ju ett riktigt bra betyg ;) hehe

2008-11-02 @ 22:31:29
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0