Du gör mig glad när du är glad

Är hemma sen ett tag tillbaka. Var god middag hos föräldrarna och kul att träffa min morbror.
Var faktiskt lite duktig innan jag åkte dit och gjorde nästan halva uppgiften som ska bli bedömd av min lärare. Vi gör en portfolio i skolan. 1 uppgift av 8 ska bedömas av läraren...undrar hur många gånger folk i klassen har frågat sig varför vi ska lägga ner massa tid på att göra de andra då? Känns ju lite halvonödigt men det är ju bara att ta sig i kragen och göra det helt enkelt.
Nu har jag iaf lagt ner plugget för idag och sitter nu och tittar på cityakuten. Spännande värre,haha :)
Imorgon ska jag jobba mellan 8-16.30 på mitt gamla jobb så det ska bli skoj. Däremot visste de inte säkert vilken avdelning men jag håller tummarna för igelkotten där jag jobbade ett år :)



Nehepp, nu fortsätter programmet så med detta inlägg nattar jag bloggen för idag!

Kommentarer
Postat av: mikkaelo

sv; Verkligen! :D Tack!

2008-11-17 @ 22:19:03
URL: http://mikkaelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0