Chai te

Nu har jag provat chai te för första gången. Efter att ha läst hundra bloggare som dricker chai te varje dag var jag bara tvungen att köpa det när jag var inne på Indiska idag.

Köpte Baristamjölk för att vara lite "lyxigare" men det var ju inget speciellt.haha..vanlig mjölk går nog minst lika bra, eller hur syrran?! :) haha

Nu har jag iaf testat och först tyckte jag väl att det var sådär gott men efter några klunkar så blev det okej gott och där stannar det nog för tillfället. Ska prova på några gånger såklart så får vi se om det blir supergott till slut :)

Nu hade jag faktiskt tänkt att lägga mig i sängen och kolla på O.C avsnitt på datorn. Är ändå inget bra på tv så jag försöker lägga mig tidigt istället!

Kommentarer
Postat av: mikkaelo

sv; ja jag är också en utav dem ;) de förkylda alltså! :D

2008-11-27 @ 21:13:24
URL: http://mikkaelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0