Blommig falukorv

Hemkommen från skolan för ett tag sen men har suttit och gjort lite plugg. Lika bra att göra på en gång när man kommer hem, annars glömmer man det man skulle skriva eller så fastnar man lätt framför tv:n ;). Känner ni igen er? haha

Känner mig sketaduktig nu iaf. Trots det så ligger stressen kvar då det är mycket att göra nu. Men det är bara att ligga i så ska nog allt hinna bli klart i tid. Verkat ha kommit in i ett bra "pluggflow" nu så jag hoppas att det håller i sig ett tag!

Har blivit besatt av falukorv på sistone också. Ett tag var jag aldrig sugen men nu vill jag ha det varje dag, eller njaa nästan iaf. Idag blir det därför ugnstekt falukorv med hemmagjort potatismos...mums värre!


Jag vill ha blommig falukorv till lunch, mamma.
Något annat vill jag inte ha!

Kommentarer
Postat av: nikki

hahah damn var grymt :o har inte sett i affärerna.

2008-11-11 @ 10:28:09
URL: http://makemefabulous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0