Bilder från Loves fest

Hej på er!
Nu har jag äntligen hamnat i soffan. Har precis lagit lite mat som jag ska ha till lunch imorgon i skolan. Duktiga jag som tar med matlåda, men oj så jag sparar pengar på det!
Jobbet gick bra och väldigt fort idag men det var ju skönt. Inte för att det inte är roligt men det klart det är skönt när dagen går snabbt ibland.

Tänkte kompensera inlägg utan bilder nu. Här får ni se några bilder från Loves födelsedagsfest i lördags (temat var white trash, tolka det som ni vill):

Robin och en annan kille. Lite svårt att se vem det var men tillslut kände jag igen honom iaf. Namnet vet jag dock inte.

Niklas i trashig outfit ;)

Calle i kvällen bästa outfit enligt mig :) Är han inte fin?!

Elin?, Måns och Manu.

OT (Oscar) var på bra humör men jag får träna på att ta kort ;)

Sådär, nu har ni lite att kika på iaf. Nu blir det Grey´s Anatomy för min del och sen hoppar jag nog i säng. Lång skoldag imorgon! kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0