Äntligen nem- dags :)

Hade lite tråkigt nu efter lite plugg så här kommer en bild på hur jag ser ut idag.

Till detta blir det svarta mockastövlar och en varm jacka för det ser ut som om det är kallt ute nu.
Däremot får ni inte se mitt ansikte för jag gjorde någon konstig min och nån måtta får det ju vara på hur man får se ut på internet,haha ;) Hårfärgen är ny sen igår iaf. Däremot tycker jag att den inte gör sig rättvis på kortet men ni som känner mig får väl se det när vi träffas helt enkelt!

Tröja: Gina Tricot
Leggings: Haléns
Tjocka strumpor: Ingen aning, H&M kanske.

Nu ska jag snart bege mitt till Farsta. Ska först kolla i centrum efter ett par stövlar. Provade ett par på Din Sko häromdagen och de var fina så ska kika på dem igen så får vi se om det blir något köp.
Efter det blir det middag hemma hos mamma och pappa + deras gäster. Har längtat efter den här dagen, vi ska nämligen laga nem. En vietnamesisk rätt som är så stört gott. Har inte ätit det på ungefär ett år så det var på tiden!

Hoppas ni får en mysig lördagskväll!

Kommentarer
Postat av: bambi

Var gärna med och tävla om finfina smycken från Katts of Sweden på min blogg!!

2008-11-16 @ 12:29:35
URL: http://bambi.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0