Tina och Elin helg

Regn regn och lite mer regn har denna helg bestått av men vad gör väl det när man har planerat att spela spel, baka och mysa med världens bästa Tina?! ♥
På fredagkvällen låg vi bara och latade oss i soffan och tittade på film men på lördagmorgonen åt vi frukost och började sedan baka bröd (som för övrigt blev skitgott).  =)


Dagen bestod av monopolspelande och en tripp till Farsta centrum där jag inhandlade en stavmixer med tillbehör, små handdukar från hemtex till badrummet och en badrumsmatta.


Kanske inte så jättebra att man går och shoppar när man är pank men å andra sidan så hade jag presentkort och det var extrapris på handdukarna. (4 stycken för 149:- , så jag och Tina köpte två var).

På kvällen gjorde vi en middag bestående av potatisklyftor i ugn, fetaostbiffar och avokado till. Till det drack vi en svalkande Heineken. Sedan satt vi och spelade spel, snackade skit och åt kex med brieost och päron. Lyckad helg med andra ord!


Har ni gjort nåt kul i helgen?

Kommentarer
Postat av: emma

Dom kommer, i lite seg takt såhär i början bara. Är så mycket som måste återinstalleras i datorn och en massa grejer, suck ..

2008-05-18 @ 13:11:53
URL: http://litenemma.blogg.se
Postat av: Anna

va
mysigt och leka med tina! skoj att hon är hemma igen! ge henne en kram från mig nästa gång:)

2008-05-18 @ 13:13:20
URL: http://annaoting.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0