Slappar

image104

Nu är det bara 3 dagar kvar på praktiken och jag börjar känna mig lite småstressad att hinna med mitt projekt, men det löser sig. Så brukar jag säga och oftast så gör det ju faktiskt det också. Kanske inte ett så bra motto men funkar bra för mig =) haha.
Nu sitter jag och kollar på The hills och tar det lugnt ett tag innan jag ska sätta igång att plugga. Tycker jag förtjänar en paus mellan praktik och plugg..måste varva ner ibland innan man kan påbörja något nytt. Kanske skulle laga lite mat snart också, magen börjar kurra nu.

Har länge letat efter ett par fina vita tygskor (som alla andra verkar hitta förutom jag) men hittar verkligen inga. Någon som har tips vart jag kan hitta dessa?
Nu är det ju så att jag inte hänger läpp för det eftersom jag idag har köpt 3 par skor =) wiee..inga speciella men alltid kul med nya skor. Visar bilder på de senare ikväll.

Kommentarer
Postat av: a n n a

va skoj med massa nya skor! vill se nu! vita tygskor tycker jag keds har fina, finns typ på Åhlens mfl:)
Jag ska ju fira midsommar i shtlm då din dummer;)
ska du bort nånstans eller vara kvar i stan? fira med oss kanske!?

2008-05-27 @ 19:15:46
URL: http://annaoting.blogg.se
Postat av: Natha

älskar the hills :)

2008-05-27 @ 19:48:13
URL: http://nostawen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0