Mysig helg och världens överraskning =)

Har haft fullt upp sedan jag kom hem men nu kommer lite uppdatering.
Helgen var lika mysig som jag trodde att den skulle bli med 20+ i luften, världens sötaste lilla Viggo (6 månader), underbara kusiner, morbröder och mostrar och god mat! På lördagskvällen bastade jag och kusinerna och badade sedan i det svinkalla vattnet, 7 grader.

Vill inte lägga in bilder på Viggo och de andra då jag inte frågat om lov men ska kolla lite senare med de för ni måste ju iaf få se sötnosen Viggo =)

Under resten av helgen städade vi stugan, jag och Kristoffer klättrade upp på taket och sopade, lite läskigt måste jag erkänna att det var. På söndagskvällen skulle jag träffa Tina och vi skulle på bio vid heron så jag lånade bilen. När jag kommer hem så känner jag inte igen mig, trodde att jag hade gått fel!
Det är nämligen såhär att mina underbara vänner har varit hemma hos mig och inrett med nya saker eftersom de visste att jag inte har så mycket pengar nu när jag studerar och sen har jag ju precis fyllt år.
Hur underbara får man vara egentligen?! Vilken fin överraskning att komma hem till, jag älskar er!
Lägenheten såg helt annorlunda ut men det blev superfint..fått en tv-bänk, cd-ställ, fotölj, vaser, kudde till fotölj, spegel och en magnettavla. Har säkert glömt någonting men här kommer lite bilder hur det ser ut nu.

     

Kommentarer
Postat av: vendela

sv: ja, håller med om att blåbär är ett mycket fint bär ;P jag bakade sockerkaka med blåbärssoppspulver. lite fusk, men rätt gott. de där små blomljusstakarna är väldans fina förresten.

2008-05-14 @ 12:04:40
URL: http://psalmijanuari.blogg.se
Postat av: Anna

Sötaste jag hört om på länge!

2008-05-17 @ 11:05:44
URL: http://annaoting.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0