Myshumör

Nu har jag kommit hem efter en lång men solig dag. Hur underbart väder är det inte ute nu? Och de säger att det ska fortsätta såhär i helgen också, lovely!
Har inga direkta planer i helgen utan jag skulle vilja göra nåt mysigt med några kompisar..grilla, sola osv. Känner mig på sånt humör när jag bara vill mysa runt med människor som jag bryr mig om. Får väl ta och styra upp något helt enkelt!

Nu är det bara två dagar praktik och en skoldag kvar och sen får jag sommarlov. Vad roligt det känns att säga så, var ett tag sen man hade ett riktigt sommarlov. Men innan dess får jag ta tag i pluggandet så nu ska jag sätta mig med min smoothie, böcker och dator och börja skriva.
See you later!
image110

Kommentarer
Postat av: a n n a

mmmmmuuumms! kanske måste göra mig en bananshake igen;)

2008-05-28 @ 20:39:56
URL: http://annaoting.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0