Min favorit

Hej allihopa!
Idag har jag varit ledig, ingen skola och inget jobb. Lite långtråkigt ett tag men nu på eftermiddag/kväll har jag haft saker att göra. Först hämtade jag Camilla från praktiken och vi var i centrum och åt lite innan jag åkte till bilprovningen.
Fick nämligen den fina uppgiften av min pappa att besikta bilen eftersom varken han eller mamma kunde göra det. Men det gick finemang och killen som jobbade där tyckte att jag skulle börja arbeta där också,haha. Det var brist på det feminina könet tyckte han =).
Efter det åkte jag hem till Farsta där jag åt middag med mamma och min morbror, mycket trevligt. Nu har jag precis kommit hem och tänkte slänga in en bild på klänningen som jag fick av min syster, dock inte med den på mig men det kommer en annan gång. Nu tänkte jag ta mig en kopp te, sätta mig i soffan och titta på unga mödrar som jag spelat in i väntan på Grey´s Anatomy.

image70 image71
Visst är den fin!? =)

Kommentarer
Postat av: Anna

den är underbar, vilken himla snäll syster du har;)

2008-05-08 @ 22:15:07
URL: http://annaoting.blogg.se
Postat av: vendela

jättesöt skjortklänning :)

2008-05-10 @ 12:44:12
URL: http://psalmijanuari.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0