Godmorgon

Hoppas ni har sovit gott, för det har jag =) Somnade som en stock igår, så går det när man läser lite kurslitteratur innan man ska sova. hahaha

Idag blir det praktik till tre och sedan in till skolan för ett litteraturseminarium med gruppen, skitkul. Aja det är bara att få det gjort. Tyvärr blir det ju inge roligare när jag kommer hem för då ska jag ta mig tusan vara duktig och skriva på arbetet så att jag slipper sitta på måndag med allt. Wish me luck!

Hittade dessa söta små skor på Trumpette. Hade man haft barn så vore det lite kul att beställa sådana..lite annorlunda mot alla andra skor.
image109

Ha en trevlig dag i solen så hörs vi ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0