Favoritbloggar

Här kommer lite tips på bra bloggar som jag följer =)

Anna - syrrans blogg som handlar om mode, vardag och massa annat skoj.

Tumadre- ensamstående mamma på 20 år till två sötnosar. Helt grym tjej så det är verkligen värt en titt!

Malin- tjejkompis som skriver om allt från fyllenätter till konstiga gäster på jobbet. =) haha

Kenza- alla vet ju vem hon är. Egentligen tycker jag väl inte om själva innehållet i bloggen men det är kul att se hur denna tjej har blivit en av de största bloggarna i Sverige. Så you go girl!

Litenemma- barnkär som jag är så följer jag även denna barnblogg som handlar om en snart 22 årig mamma till lilla Danielle.

Emelie- handlar om Emelie som är fotograf och som tar helt underbara bilder. Värt en titt!

Dessa bloggar är alla värda åtminstone 1 titt, jag uppdaterar om jag kommer på någon mer! =)

Kommentarer
Postat av: emma

Nämen .. va chockad jag blev att att se mitt namn. Kollade igen för att se att jag inte sett fel, haha :)
Tackar stort :D

2008-05-18 @ 00:08:23
URL: http://litenemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0