Lördag

Hej på er! Var uppe med tuppen imorse eftersom jag sov his Tina och hon skulle jobba klockan 10. Men gud så skönt det är..fram till nu har jag åkt från bromma, ätit frukost hos päronen, storhandlat med dem, dammsugit och tvättat toaletten och läst mina favoritbloggar.
Så ibland är det inte så dumt att kliva upp tidigt. Man måste ju utnyttja helgen, den är alldeles för kort ibland.

Senare idag ska jag träffa Camilla, gå på promenad och fika och se till hennes sjuka katt och sedan åka hem till mig och ha ost och vin kväll..himla mysigt. Då kanske jag ska be henne ta med kameran + sladd så att ni får se lite bilder?!

Ha en trevlig lördag nu!


Jag ca 2 år gammal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0