Lördag

Redan lördag, varför går alltid fredagkvällarna så fort?! Måste verkligen ta vara på den här helgen, göra roliga saker och vila upp mig. Det behövs inför fortsatt jobb nästa vecka. Har jag sagt det, ungarna tar kålen på mig!
Jag har jobbat mkt på förskola men aldrig träffat så uppkäftiga barn, läskigt. Men men, nu har de lärt känna mig lite bättre och jag de efter en vecka så det blir säkert bättre.

Igår var jag på 85 års kalas, min farmors syster som fyllde år. Jättemysig kväll med mycket skratt och god mat. Aina höll ett tal som var jättefint. Efter kalaset drog jag hem till mig med Camilla och tänkte kolla film innan hon skulle till pojkvännen men vi hann inte det så det blev ett glas rosé och skitsnack istället.

Kvällens planer var spikade med match hemma i Farsta trodde jag men nu är mamma sjuk och de andra ska tydligen till fridays i kungsan så vi ska se om vi kan få plats där. Annars får vi väl hitta på nåt annat. Utgång med gänget blir det iaf =)

Nu ska jag sluta babbla men ha en trevlig lördag så hörs vi lite senare

Lite bilder från gårdagen:


Pappa, Mats och kusin Gustaf

Födelsedagsbarnet

Birgitta, mamma och Cattan

Syssling Magnus och kusin Beata

Kommentarer
Postat av: Malin

Oj, blev hon 5 år äldre på bara en dag? haha, puss

2008-06-14 @ 12:54:18
URL: http://malinoo.blogg.se/
Postat av: Elin

haha aa helt otrolig ;)

kom på att jag skrivit fel =)

2008-06-15 @ 14:33:13
URL: http://elinmix.blogg.se/
Postat av: a n n a

önskar jag hade kunnat vara med!

men du, vad gör du med bilderna? vissa ser ju helt ihoptryckta ut ibland!?

2008-06-15 @ 19:16:53
URL: http://annaoting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0