Jobb och 85-års fest

Har ju börjat sommarjobba nu på en förskola i Farsta. Vill inte skriva för mkt här men kan säga att jag aldrig träffat liknande barn förut.
Idag ska de få titta på film så det blir nog ganska lugnt, hoppas hoppas. Efter det går jag hem till mamsen och papsen eftersom att jag ikväll kl 6 ska på 80-års kalas. Det är min farmors syster som fyller år och eftersom min farmor har gått bort så ser jag henne lite som en extra farmor.
Vi ska fira henne med middag på Farsta Gård, det blir säkert mysigt med alla släktingar.

Sedan får vi väl se vad som händer...fest eller lugnt, det är frågan.
Imorgon är det ju Sveriger-Spanien på tv så måste ju ladda upp inför det också ;)

nu måste jag fixa mig, kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0