Inte riktigt säker

Har länge velat ha ett par shorts och provat en hel del men sen när jag står där i provrummet så känns det aldrig riktigt bra.
Antingen är de för korta eller så är ljuset fel så att man ser ut som en blekfis.
Jag gav upp detta sökande för några veckor sen och har hållt mig till kjolar och klänningar, men kan fortfarande inte riktigt släppa det här med shorts och när jag var inne på Asos hemsida hittade jag dessa som jag tycker är fina:


Skulle kunna tänka mig dessa men vi får se om jag vågar trycka hem dem.
Det finns ju andra i affärerna som liknar dessa..jag kanske får ge mig ut i provrummen igen :S

Kommentarer
Postat av: a n n a

ja...jag vill ha en del från asos jag med, men provrum går ju snabbare och lättare:)

2008-06-30 @ 21:41:41
URL: http://annaoting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0