Inte långt kvar...

Sorry för dålig uppdatering men gårdagen spenderade jag hos Camilla där jag även sov och när jag kom hem igårkväll ville jag bara sova.

Lördagkvällen var hur bra som helst..tror att vi hittat ett nytt favoritställe.
Tre bra saker med Södermalm:
  • 23-års gräns (vilket betyder äldre människor och inte bara 18-åringar)
  • Bra musik!
  • Trevlig personal
Bilder kommer kanske imorgon om jag kommer ihåg att hämta Camillas kamera + sladd :)

Idag var den en ny jobbdag och barnen var väldigt kramiga idag, myspys. En söt liten kille som inte alls är kramig fick feber så när han då satt i mitt knä och lutade huvudet mot mig så passade jag på att krama om honom lite hihi =)
Det här är min sista arbetsvecka så sen är jag ledig. Ska bli skönt samtidigt som jag undrar vad sjutton jag ska sysselsätta mig med under alla veckor. Hade ju varit lätt om jag varit rik men så är inte frågan just nu,haha.

Hoppas att ni hade en trevlig helg och att ni får en fortsatt trevlig måndagkväll!


Bjuder på en gammal bild på oss så länge.
Här är vi på Sthlm Kök & Bar ca 18 år gamla


Kommentarer
Postat av: jayne

tack för din kommentar!! Ja jag hatar skvaller...Och efter att ha kämpat för sonen i snart 2 år,med hans dyslexi och ADD och rätt till stöd i skolan så är jag en tigrinna.. PRATA icke skit om honom.. Han kämpar som bara den och är verkligen en god och bra människa hur han än ser ut.

Vilken tonåring går inte igenom en "svartklädd" period....???

Nå... ni hade skoj..ROLIGT!!!

Gammal bild...oj...du är dej väldigt lik...hur gammal/ung är du nu??

2008-06-30 @ 18:53:41
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: Linda

sv: yes lax är supergott, nyttigt också!

2008-06-30 @ 19:10:38
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: jayne

det var du som sa det...hi hi hi...

nej inte 12....kanske 18...hi hi hi

2008-06-30 @ 20:10:18
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0