Home sweet home

Kom hem för en timma sen och proppade i mig middag på en gång.
Hungrig? Svar: JA. Just nu sitter jag och läser bloggar och tänkte slänga in ett inlägg om hur dagen varit.

Vi var med barnen nere vid magelungen och såg Clownen Manne idag. Barnen skrattade så att de nästan grät och jag måste ju erkänna att det ibland var lite småroligt...eller så var jag bara trött..haha.
Hur som helst så har väl dagen varit ok fram till en halvtimme innan jag slutade då jag fick skälla, jaga och skälla lite till på en del barn eftersom de hela tiden verkade hitta på nya hyss.
Vi skulle haft en snickarbod där de kunde sitta en stund,hehe.

Nu tänkte jag bänka mig framför Unga mödrar som går på kanal 5 med en skål vindruvor.
Bye

Kommentarer
Postat av: a n n a

jag var också sugen på nåt och hade lite energi över så jag har satt igång värsta bullbaket här! de du!

2008-06-24 @ 20:21:17
URL: http://annaoting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0