Håller tummarna

Hej alla glada..och mindre glada.
Idag är jag också glad, eller först var jag trött men nu är jag glad.
Har precis kommit hem från skolan där jag hämtade mitt sista arbete och jag blev godkänd =)
Det var jobbigt att åka från Farsta till Thorildsplan bara för att hämta ett papper men när jag fick svaret så spelade det ingen roll. Däremot var det såklart låst när jag kom så att jag fick knacka på en ruta där en tjej satt.
När hon öppnade sa hon lite surt till mig att vi stänger faktiskt 16.45...jaha sa jag. Vad ska man säga liksom?
Jag har ju ett heltidsjobb och skolan ligger på andra sidan stan så hur sjutton hade hon då tänkt att jag skulle kunna hämta mitt arbete. Provade mitt passerkort som jag har till lokalerna men det funkade ju såklart inte heller.

När en mamma kom och hämtade sin son på dagis idag fick vi (personalen) en varsin liten midsommarblomma. Så sött! Jag gillar såna där överraskningar, och jag tycker om att få presenter! hihi


Söt va?

Nu har jag precis slängt i mig lite mat och snart ska jag åka till Farsta igen hem till Love där vi ska se Sverige- Ryssland.
Jag är egentligen inte så fotbollsintresserad, jag följer Sverigematcherna, men jag är lite nervös faktiskt. Haha..larvigt kanske men det är ju så tråkigt om de åker ut nu ikväll så jag hoppas att ni håller tummarna med mig!

Ha en skön kväll!
kramar

Kommentarer
Postat av: emma

Nä, vi hade faktiskt ett inskolningsbarn nyligen vars mamma fortfarande lät henne sova på förmiddagarna hemma när det var helg osv, så när helgen gått och det blev måndag så var det lika illa igen. Har gått 3 veckor nu, och det är fortfarande inte bra :S

Matchen ser jag hemma. Sambon blev bortbjuden via jobbet, så det blir bara jag och lilltjejen :)

2008-06-18 @ 19:05:35
URL: http://litenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0