En del av mitt hjärta



Hade lite halvtråkigt så jag lekte lite i paint, blev inte så jättebra,haha.
Dessa örhängen eller iaf liknande har jag sett i mångas öron nu ett tag.
De är riktigt söta men ser ut att väga 10 kg, men vad vet jag.
Vill ha ett par av dessa men just nu är inte ekonomin på topp men när jag får lön i juli så kanske jag klickar hem mig ett par.
Jag kan dock inte bestämma mig för silver eller guld, jag gillar ju mest silver men kan ju vara kul att ha nånting annat nångång.
De kommer från cocoo.se där det finns en massa fina smycken.
Min nya favorit-smyckes- affär på internet!
=)



Kommentarer
Postat av: petrich - me gossip and fashion

jag älskar såna öronhänge :)

2008-06-20 @ 01:59:22
URL: http://petriiich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0