Beautiful day

Härlig dag var det idag. På jobbet tog vi en promenad med barnen längs magelungen och stannade sedan till vid en park så att barnen kunde leka och springa av sig.
Efter jobbet tog jag ytterligare en promenad runt magelungen med mamma, dock lite längre denna gång och snabbare gång. Efter det fick jag middag hos päronen och blev sedan skjutsad hem av pappa då han hade lite "brädor" som vi skulle lägga i min garderob så att jag kan se mina kläder bättre,haha.
Mina linnen och tröjor har i 6 månader legat längst upp i garderoben och ni kan ju bara gissa om det har blivit rörigt.
Imorgon blir det utflykt till en park med barnen så nu ikväll när jag kom hem gjorde jag en god pastasallad som ska med imorgon.

On this perfect day, nothing standing in my way
On this perfect day, nothing can go wrong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0