Söndag

Igår hade vi det mysigt hemma hos mig. Först var Patrik och hans kompis Kristoffer här + jag,Camilla och Tessan och sen drog killarna efter en stund och vi tjejer satt och snackade massa skit och gjorde goda drinkar. Senare under kvällen kom Basse över en stund också vilket vi tyckte var himla trevligt =) Tina skulle kanske ha kommit men hon hade alldeles för kul inne på södermalm (stället som jag snackat om) så vi får ses imorgon istället :)

Idag är jag lite seg efter två kvällar med alkohol så nu har jag precis varit och handlat mat och vattenmelon som jag ska mysa med framför filmen Utlämnad som jag har hyrt.
Någon som sett den?


Kommentarer
Postat av: julia

ja har sett den:) den är va bra! :)

2008-07-20 @ 20:39:24
URL: http://jjuuliiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0