Nordingrå nästa!

Nu ska jag snart åka in till centralen för att ta en buss upp till landstället. 6 1/2 timme kommer det ta så därför har jag bunkrat upp med lite resgodis och tidningar. Kommer även kunna blogga på bussen eftersom det finns trådlöst nätverk där.



Detta + baguette macka med salami och brieost ska jag ta med mig.
Igår gjorde jag kyckling i ugn med hemmagjorda vitlöksbröd till och det är alltså från den resterande baguetten som smörgåsen idag blir till..fiffigt värre!haha

Kyckling med marinad i ugn, sweet & sour sås och vitlöksbröd..mums!

Nu måste jag packa klart det sista..hörs sen.
puss o kram♥

Kommentarer
Postat av: a n n a

fy tusan så gott det såg ut, jag hade för lite lunch med mig!

puss systra mi!

2008-07-24 @ 14:38:17
URL: http://annaoting.blogg.se/
Postat av: Josefin

Åh vilken god mat det ser ut att vara!! :)

2008-07-28 @ 10:50:54
URL: http://bongcam.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0