Maybe I´m afraid of the way I love you

Blev visst lite sen uppdatering, kom precis hem. Har varit i Farsta hela dagen och varit på långpromenader, badat med Hugo och mest njutit av dagen bara. Ikväll lagade vi middag hemma hos Camilla och sen satt vi och snackade till en flaska vin. Riktigt mysigt!
Nu är jag skittrött, vet inte riktigt varför men helt slut är jag iaf.
Jag måste dock läsa mina favoritbloggar innan jag går och lägger mig så det tänkte jag göra nu.

Har ni haft en bra dag annars?

Avslutar med denna fina sång som ni kan få somna till :)

Behöver jag säga att jag var ett O.C fan förut?! hihi :)

Kommentarer
Postat av: emma

Nä, dom flesta verkar redan vara medlemmar där, så det blir lite svårt. Och det funkar ju inte att be andra berätta vidare heller och hjälpa till, för det rinner bara ut i sanden verkar det som :S

Men men .. :)

2008-07-16 @ 10:22:13
URL: http://litenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0